vrijdag 27 januari 2012

De Leipe en Herman Brood:)))

het was een paar jaar geleden in het begin van de zomer vakantie liepen de Leipe en ik zaligheid o zaligheid lekker voor een hele lange wandeling op het boerenlaantje. Tja en op de terugweg liep zij een eind voor mij aan, dook ze het land op dusse ik roepen want tja ze heeft wel vaker zoiets en bij een jachthond als die wat in zijn neus heeft nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dan kan je wachten. Enfin effe later dook zij weer op had ze wat in haar bek hangen en ieksssssssss het bewoog ook nog brrrrrrrrr ben ik niet zo'n fan van hoor. Tjemig dacht eerst dat ze zo'n muskusrat te grazen had en daar liep ze met het geval in haar bek. Ik kon roepen wat ik wlde maar madam liep vrolijk door dusse ik dacht wacht maar totdat wij bij het einde van de straat zijn meisje dan zal ik je. Hahahahaa ja hoor bij het einde ging madam liggen en whaaaaaaaaaaaahhh ze liet het op de grond zakken en legde haar poot erop zodat het niet wegkon. Ik was al behoorlijk aan het griezelen maar toen ik bij haar kwam zag ik dat ze een konijn had gevangen. Was niet zo'n groot konijn maar zo'n dwergje weet je wel? tjaaaaaaaaaaa je hebt van die mensen wordt het vakantie dan wordt zo'n konijn natuurlijk lastig men je zou ze en laten zij ze lopen in de waan tis een konijn nou die red zich wel. Pfffffffff niet dus. Hahaha ik wilde toenertijd absoluut geen konijnen meer maja toe maar. Ik heb hem dus Herman Brood genoemd hahahaha en ach die kon er nog wel bij tja officieel wast ie van de Leipe maar aangezien zij hem niet kon verzorgen russte die taak bij mij.
Je wilt niet weten hoe vaak ik wel niet heb gezegt tegen de Leipe als we weer het boerenlaante opgaan niks meenemen hoor hahahahhahahaha jaja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten